callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Mellandagarna

Kategori: Allmänt

Hej fina läsare!
Hur är det med er? Hoppas ni har haft sköna vilsamma mellandagar! Det behöver man sedan när det nya året börjar med alla sina måsten.
Själv har jag planerat en ganska hektisk julhelg/nyår för mig själv. Var som bekant i Värmland 2 dagar och sedan hem till GBG och har jobbat nu 2 dagar inklusive ett 12 timmarspass igår som tar musten ur en. Men det var roligt, gick jour och det hände som vanligt saker så man var sysselsatt. Min bakjour var dessutom inne några timmar så vi hann prata lite, hon är jättetrevlig så det var kul.
Idag skulle jag ha åkt till stockholm men som tur är förhandlade jag mig till att åka imorgon istället. Jag behöver vila idag och packa/ tvätta etc.
Annars är det lugna gatan, ska fika med en kompis idag och annars bara pyssla hemma.
Om vi inte hörs innan så får ni ha ett riktigt Gott nytt år! Drick inte mer än ni tål men festa ordentligt!
 
 
Julafton
 
 Julläsning, bra bok för övrigt
 
Innan gästerna kom
 
 Jag och min älsklingspojke
 
 Jag och min lilla kusin Zakaria, han är världens sötaste och lugnaste baby
 
 Julklappar fick man förstås
 
Flest klappar fick Sebbe
 
 Jag och min fina mamma
 
 På annandagen var vi på Ikea så jag kunde köpa lite saker jag behövde, man måste bara älska Ikea
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: