callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hej!

Kategori: Allmänt

God morgon på er!
Hur är läget? Jag mår så bra just nu. Fick verkligen sova ut imorse efter en vecka som har gått som i ett töcken. Jag antar att jag har haft mycket att göra och inte hunnit vila ordentligt i veckan så det var så skönt att vakna utan alarmklocka imorse. Och nu har jag inget planerat förrän senare ikväll så jag får göra vad jag vill. Lyx!
December bara flyger iväg tycker jag. Igår var jag hos en kompis och julbakade, det är nog 3:de året vi bakar ihop, det var väldigt trevligt även om vi alla vara ganska trötta.
Imorgon ska jag försöka ta en sväng på stan och köpa en julklapp till mamma. Jag vet ungefär vad jag ska köpa som tur är så det borde gå ganska fort.
Nu ska jag dricka upp mitt morgonté (blåbär) och se vad jag ska göra av den här härliga dagen.
Vi hörs!
 
 
Snygga Carro Barro bakar
 
 
2 mycket duktiga läkare/bagare
 
 
Trötta men glada
 
 
 Carros specialare med vit ckoklad och marsipan, mums
 
 
Resultat, 36 bullar var
 
 
Årets omgång julkort, gjorda ihop med kollegor på kontoret i november
 
 
God jul!
 
 
Enkelt men sött!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: