callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Obs........

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Sorry för att jag är så usel på att uppdatera. Hann inte innan resan och sedan har jag varit bortrest i en vecka. Kom hem i söndags.
Resan till Nice var helt underbar, vi hade så kul, såg några nya ställen, åt gott och bara myste. Rivieran levererar verkligen vartenda år, det kan liksom inte bli fel. Jag är helt såld på Nice och detta var tredje året i rad jag var där. Kan rekommendera det till alla som inte varit där.
 
Nu är man mer el mindre tillbaka i vardagen. Skolan har inte riktigt satt igång än men det är meningen att vi ska börja med vårt projektarbete denna veckan. Det är en masteruppsats som ska skrivas under en hel termin, seriösa saker. Jag skriver om suicid hos äldre.
 
Jag ska på bio ikväll med Lisa och se Känn ingen sorg. Ska bli kul!
Får väl försöka skriva lite oftare framöver!
Tack för att ni tittar in trots min glesa uppdatering!
 
 
Spontandans på ett torg i Marseille
 
Vilar fötterna
 
 Häller upp Rosévinet vi fick i välkomstpresent av vår värdinna Francoise
 
 En av mina favvoplatser på jorden Place Massena, Nice
 
Havet, yey!
 
Middag köpt i delikatessdisken, nam!
 
Iordning för att dra till Monaco, här i Francoises trädgård
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • fariba säger:

    Du ser helt bedårande och lycklig ut vännen.Det gläder mig. fortsätt så.Kram.

    Svar: Tack min finaste mamma! Det var verkligen en skön resa! :)
    Nasha

    2013-08-20 | 17:18:17

Kommentera inlägget här: