callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hi!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Igår jobbade jag min sista dag på sjukhuset. Det har varit en bra sommar, jag har lärt mig mycket under mina 7 veckor och blivit säkrare inom min läkarroll. Det känns bra. Jag gillde jobbet och det är mycket möjligt att jag återvänder dit nästa sommar.
 
Efter jobbet var vi på en liten after work på Bitter. Men de har tydligen slutat ha aw så jag fick dra hem och äta sen.
Jag gick och la mig tidigt igår fast somnade ändå inte ordentligt förrän midnatt. Det är mycket oljud på somrarna när man bor så här mitt i stan. Tyvärr!
 
Idag vaknde jag av mig själv, ingen väckarklocka el dylikt. Hur gött är inte det?
Ska träffa en kompis vid lunchtid så får vi se vad vi hittar på.
Det som jag ser framemot nu är att åka till Nice nästa söndag. Jag bestämde mig för det till sist efter många om och men. Kommer bo hos samma franska tant som jag bodde hos förra året. Det kommer bli wonderful, jag älskar verkligen staden.
Bjuder på några bilder från mina tidigare resor dit!
Ha en skön dag i solen!
 
 
Sommaren 2011, Promenade des anglais
 
 
Strosar omkring
 
 
 Monaco
 
 
 Monaco
 
Höjden av lyx? Notera "vardagsrummet" på andra våningen!
 
 
 Stranden i Nice
 
 
Antibes, 2012
 
 
 Nam nam
 
 
 Villefranche
 
 
 Pizza time!
 
 
Efter ett regnfall
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Karin säger:

    Hej! Forlat for mitt sena svar, laser alltid kommentarerna men ar sa dalig pa att komma ihag att svara! vad kul att du kommer hit! det vore jattetrevligt att traffas! hur lange stannar du? jag ar ledig varje tisdag onsdag och torsdag sa nagon av de dagarna skulle passa bra :) aven fredag formiddag! Var det nu pa sondag du kommer?

    Svar: Vad kul att du svarade till slut! :) Jag kommer till Nice om en vecka på måndag alltså den 12:de och är där 1 vecka. Tisdag, onsdag el torsdag blir toppen, vi kan kanske höras lite närmare när jag är där. Ska bli kul att ses. :) Kram
    Nasha

    2013-08-04 | 16:36:02
    Bloggadress: http://softcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här: