callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Stackars blogg

Kategori: Allmänt

 
Hej stackars försummade blogg! Jag har inte bloggat på hela 2 dagar, KATASTROF! (skämtar bara)
Visst har ni saknat mig?
 
Jag var lite hängig igår och stannade hemma men idag var det back to business på vårdcentralen. Jag fick börja vid lunch och gå till 18.30 eftersom de hade en extra sen prickmottagning idag. (Kollar hudprickar och bedömmer om de ska tas bort el ej) Det blev inte så mycket action för min del, det var bara en som behövde sys vilket läkaren gjorde. Men jag var nöjd, hade inte en sådan dag då man vill slänga sig på svåra uppgifter direkt.
 
På vägen hem gick jag förbi Lensway. Jag är totalt missnöjd med min optiker Synsam så jag kanske ska byta tänkte jag. Lensway har alltså en butik i Centralstationen, annars är de ju nätbaserade.
Jag kollade på deras bågar och de har en del snyggt även om sortimentet inte är asstort. Ett par kompletta glasögon skulle gå på ca 1500 kr för mig (och då tog jag ett par dyra bågar) eftersom de har halva priset på första köpet just nu och maj ut. Låter ju toppen.
 
Annars händer inte så mycket, ska laga mat och plugga lite ikväll, jättespännande, not!
Vi hörs då!
 
 
 
Ett par beiga glasögon kanske?
 
 
Lite för små bågar för min smak
 
 
 

Annars finns det många coola fägglada bågar just nu för de modiga. Ska man ha glasögon så är det perfekt tid nu när det är så inne!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: