callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Nöjesliv?

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har inte varit på restaurang/varit ute och fikat på hela 2 veckor. Det kliar i mig.
Jag har inte varit ute och festat/dansat på säkert 3 månader. Det känns fel. Ja vart tog mitt nöjesliv vägen?
 
Dessa dagar handlar allt om skolan i princip, att klara tentor och det man ser framemot är sommaren. Jag längtar så himla mycket till Nice, en stad som jag har besökt 2 somrar i rad och blivit kär i. Kan jag åka dit i sommar? Ingen aning men jag hoppas det, det vore underbart.
 
Jag är så sjukt shoppingssugen. Tror det är en kombination av att vår och sommarkläder är så roliga att köpa och av att det inte händer så mycket annat roligt just nu utanför plugget. Tror definitivt att en del av alla dessa tjejer som lägger ner mycket tid på shopping gör det för de har så tråkiga liv i övrigt.
 
Ja, ville bara skriva av mig lite. Det är förstås inte så synd om mig, även den här perioden med tentor kommer vara över snart och det är inte alls länge kvar till sommaren. Att läsa till läkare är något jag trivs med och det får ta tid, det gör inget. Bara man får slappna av ibland så är jag nöjd.
Ha det bra hör ni!
P.s Lägger upp bilder på sånt jag längtar efter för att påminna mig själv om att sommaren och solen är här snart, håll ut alla ni andra som är lite trötta nu också!
 
 
 
Glass på avenyn är grejer det!
 
 
Fika med 2 av mina favoritpersoner vid Kungsportsplatsen
 
 
Underbart solig dag och gratiskonsert på Götaplatsen
 
 
Skål!
 
 
Fin sommardag vid Näset
 
 
Ännu en skål på Dorsia
 
 
Ute i Göteborgsnatten
 
 
Back in the days...
 
 
Café i Marseille
 
 
Älskade Nice
 
 
Soligt i Nice
 
 
God fransk mat
 
 
Villefranche, så vackert

Kommentarer


Kommentera inlägget här: