callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lördag!

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag vaknade bokstavligt talat med ett leende på läpparna imorse. Efter en hel vecka med morgonar som börjar kl 6 var det mumma för själen att få sova ut, det blev hela 10 timmars sömn. Dessutom sken solen in genom mina vita gardiner och jag vet att jag är ledig hela helgen, ska visserligen plugga ganska mycket men ändå, jag får vara hemma, jobbar inte och har inte massa grejer inplanerade. Yippy!
 
Jag vet exakt vilken film jag ska se ikväll, sista delen i twilight för den har jag inte sett.
Det är en underbar dag helt enkelt.
Jag önskar er alla andra en fin dag med!
Ska försöka ge mig ut på en långpromenad i helgen och fota lite i vackra soliga Göteborg och visa er här på bloggen!
Vi hörs!
 
 
 
Snor en bild så länge
 
 
Inspirerande?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: