callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lär mig aldrig!

Kategori: Allmänt

Tjabba!
Idag var jag i Nordstan efter att ha gjort ett ärende, kl var ca 19.00 och jag var vrålhungrig.
Går förbi Lindex som har rea, någon magisk kraft drar in mig och snart står jag i provrummet med 3 toppar att testa.
Tyget är fint, det ser bra ut där det hänger på galgen men det sitter inte bra.
Det är ett problem jag har haft med Lindex forever. Och med KappAhl med för den delen.
Likförbannat går jag in där då och då och testar några plagg. Köper aldrig något.
Att jag inte lär mig att dessa 2 butiker är helt hopplösa. Nästa gång ska jag bara gå förbi kolugn. Jag lovar!
 
 
 
Does not work for me
 
 
Inte den heller

Kommentarer


Kommentera inlägget här: