callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Friday night

Kategori: Allmänt

Heja!
Nu har det varit en lång vecka.
Ikväll var jag och Filip och käkade på La Sombrita. En restaurang jag ändå gillar.
Det var trevligt fast vi båda var trötta, jag råkade somna på tåget hem från Alingsås och vaknade inte förrän tåget hade stått inne på stationen en stund. Haha!
 
Tapas och sangria var ett bra sätt att avsluta veckan. Nu är det bara plugghelgen kvar. Jag måste dessutom plugga ensam denna helgen. Det kanske blir skönt med lite egentid. Vet inte när jag var hemma en hel helg senast. Nu gäller det bara att faktiskt plugga och inte bara mysa hela helgen. Får se hur det går.
Tjingeling och ha ett fint veckoslut!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: