callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Chez Amis

Kategori: Allmänt

Hej och hå!
Igår hade jag och Filip en trevlig kväll på ett av stans billigaste ställen. Vin för 29 kr glaset, slå det om ni kan! Dessutom är det faktiskt trevligt där, gott vin, billig mat och ofta mycket folk och deras uteplats är nice.
Ok jag erkänner, om man gick in i bardelen så var alla 10 år yngre än oss men det är kul att hänga med ungdomen då och då också! Jag rekommenderar iaf Chez för den kommande sommaren.
Efteråt blev det lite fika på gamla Tintin. Vi var lite partysugna men lyckades slå ihjäl den känslan och det var kanske klokt. Jag har tenta imorgon och ska sitta och plugga idag och köerna till alla uteställen var långa, lönehelg och allt.
Ni får ha en nice söndag, vädret är ju fint!
 
 
 
Filippe lika glad om vanligt
 
 
Svårt att hålla mig för skratt
 
 
God plocktallrik till vinet
 
 
Allvarligt face
 
 
Obs....
 
 
Alla andra barnen slutade med tittut men inte Filip!
 
 
Kvällens avslut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: