callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Blogg.se Synas

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har jag köpt en Blogg.se Synas med mina intjänade reklampoäng här på bloggen.
Det innebär att en liten bild ur ett av mina inlägg kommer visas höst upp på blogg.se när man loggar in så att andra bloggare kan se den.
Visserligen hade jag inte så många poäng så jag köpte en tid 9.20-9.40 på tisdag men jag hoppas ändå på några fler läsare iom detta. Hoppas hoppas!
Kul om jag får fler läsare och även såna som inte känner mig!
Okidok, ska lägga mig nu, har tenta imorgon i allmänmedicin. Wish me luck!

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hoppas att det går bra! :D

    Svar: Tack snälla! Det gick väl så där, det är väl inte jättemånga hemma och läser bloggar kl 9.20 men du hittade ju hit så det är trevligt! :D
    Nasha

    2013-04-30 | 22:59:16
    Bloggadress: http://joseffinedjur.blogg.se

Kommentera inlägget här: