callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Shitty night

Kategori: Allmänt

Hej kära läsare!
Hur är det med er? Jag är TRÖTT. Lyckades inte somna förrän 8.30 imorse. :S Det är ju helknäppt. Gick och la mig men ingen sömn så jag gick upp igen och surfade lite. Hittade iofs en hel del roliga saker som diverse ICA reklamer och olika bloggar och Vanita i lyxfällan men idag är jag trött. För er som inte vet det så äger jag ingen TV. Jag vet det är lite udda. Men är man student och surfar så mycket som jag gör så hinner man liksom inte dessutom kolla på TV. Jag saknar det ibland och borde kanske skaffa en men risken är att jag skulle bli sittandes framför tv:n hela dagen. (Älskar komediserier, kan sitta klistrad i flera timmar!)
Jag behöver egentligen ine göra så mycket förrän ikväll. Sjukhuset hade förstås messat om jobb imorgon men då jag sov hade nån annan tackat ja till passet. Det kryllar verkligen inte av jobb på dem avdelningar jag har gått bredvid på.
Min plan för dagen är att sätta mig och läsa lite, kom ju så otroligt bra igång med plugget igår så idag kan jag kanske bara sittta och slöläsa lite. Är sjukt sugen på brunch en sån här trött dag men då jag endast har ca 1000 kr kvar denna månaden ska jag göra mig äggmackor här hemma istället. vem säger att jag inte kan vara ekonomisk? :P
Ha en fin dag nu allihop! :)
P.S Kan ni inte göra mig en bamsetjänst och lämna en kommentar? Sen jag startade bloggen har jag fått EN ENDA sådan, det är ju lite fattigt. :( Hade varit superkul att veta vilka ni som läser min nystartade blogg är. :)
 
 
 

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Intressant att hänga med i ditt liv lite! :-) Lycka till med muntan!

    Svar: Tack fina du! Hoppas vi ses snart! :)
    Nasha

    2012-10-17 | 12:17:54

Kommentera inlägget här: