callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Puh.....

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är kl över 00.00 på natten och jag har pluggat hela dagen.
Hann med en minipromenad imorse och så var jag och handlade frukt, naturgodis, granatäpplen, drömkakor och energidryck för att orka hålla mig uppe idag. Måste verkligen muta mig själv med sådant, det här plugget är inte det allra roligaste jag har gjort i mina dagar.
Det skulle inte förvåna mig om jag har varit inloggad på facebook 200 gånger idag. Skriver i skytteltrafik med en kompis, skönt att ha någon sorts kontakt med yttervärlden sådana här dagar när man sitter instängd.
Konstigt nog har jag fått många sms just idag av kompisar som vill gå på afterwork, bio och har fester. Det känns som att folk känner på sig att min munta snart är över och jag kan återvända till mitt sociala liv. Kul ska det bli!
Nu ska jag dricka en kopp kaffe (slut på energidrycken) och fortsätta läsa i mina anteckningar. Fortfarande massor kvar att läsa.
Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: