callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jobb?

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är jag lite pissed!
Aldrig tidigare har jag haft så svårt för att hitta ett jobb.
Just nu är jag ledig från skolan framtill januari och behöver något att göra. Jag har ringt 2 bemanningsföretag i Norge, mitt gamla jobb här i GBG, står på bemanningslistan på sjukhuset och ändå dyker det inte upp något jobb. Fuck!
Nä men det fixar sig nog snart. Mest sugen är jag nog på att åka till Norge och jobba järnet istället för att tjäna lite halvdant här hemma. Sen uppskattas man faktiskt inget vidare på sjukhuset här i stan så det känns så där. Lustigt att man efter 5 år på universitet ska ha så svårt att hitta något att göra.
Annars var jag på spinning idag, spinning puls. Har sällan svettats så mycket. Det var skönt.
Ska snart ut och vara förkläde för en kompis som ska sälja en sak på centralen till en blocketköpare! haha Nä men inget skumt hon ville bara ha lite stöd!
Sedan har jag en söt liten middagsgäst ikväll och vi ska ha lite sleepover här med film osv. Ska bli mysigt!
Hoppas jobbsituationen löser sig snart för annars är livet mumma!
Hörs!
 
Så svettig kan man bli av spinning! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: