callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

God kväll!

Kategori: Allmänt

Hej kära läsare!
Jag är så himla glad för att ni läser min blogg, vet ni det? Idag hade jag ca 50 unika besökare och dubbelt så många visningar. Jag är mer än nöjd! Tack! :)
Jag var och fikade med min vän idag. Vi satt och diskuterade allt mellan himmel och jord ett bra tag. Vi var på Le pain Francais på Vasagatan.http://www.lepainfrancais.se/vasagatan.html Jag gillar inte grönt te i vanliga fall men var tvungen att beställa deras te som heter Nice bara för att jag älskar staden Nice! :P Det var faktiskt riktigt gott med smak av skogsbär och kan bli en favorit. Till det en macaron och fikat var räddat. Tog ingen bild på det dock.:( Sorry!
Efter fikat gick jag hem och väntade på en kille som skulle komma och köpa min säng jag lagt ut på blocket. Efter lite om och men dök han äntligen upp innan kl 22.00 och köpte sängen. Han prutade inte ens och var jättetrevlig. :)
Medans jag väntade på honom åt jag mat (lax) och hann baka en kladdkaka. Gott blev det! :)
Det var min dag.
Jag har varit hostig och inte tränat på nästan 2 veckor. :S Men imorgon kanske jag drar till gymmet och ser hur det går. Börjar jag panikhosta så kan jag ju bara gå därifrån.
Hoppas ni har haft en bra dag också!  Jag lär väl inte somna i första taget ikväll ioma jag gick upp skitsent idag. Ska försöka gå upp lite tidigare imorgon för att vända på dygnet.Vissa är ju produktiva fram på småtimmarna men jag lägger av med all vettig verksamhet kring kl 21.00. Så när jag är vaken till sent gör jag inget annat än surfar el ser på film.
Jag ska försöka blogga ofta nu framöver! :)
Sov gott nu och vi hörs snart igen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: