callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Frissan,sushi,Cos

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag hade jag tid hos min frisör för att fixa ögonbrynen och mitt face. Nåt som vi iranier kallar för "band va abroo" betyder ungefär "tråd och ögonbryn". Alltså förutom att plocka ögonbrynen tar man bort allt småhår i ansiktet med en tråd.http://www.youtube.com/watch?v=MYJytHke02o&feature=fvwrel Gör asont (fast jag har hög smärttröskel) men man blir fin efteråt. :)
Efter det var jag och Johan som kom med tåget från Lund och åt sushi. Alltid gott. Sen ville han gå och kolla på lite kläder och jag hängde med. Vi var i en butik som heter Cos, ganska nyöppnad butik vid kungsportsplatsen där det låg en bio förr. Jag tyckte inte det var så mycket att hänga i julgranen, ganska dyrt med mycket neutrala färger. Lite tråkig helt enkelt. Och rätt som det var hittade Johan inget där heller. Sen var vi till Åhlens och deras herravdelning. Det var kul, jag gillar att vara smakråd och att bara vandra i affärer är ju avslappnande. :)
Nu är jag hemma och ska snart börja kvällens pluggpass. Är på lite bättre humör idag och hoppas det håller i sig.
 
Bilder på Cos
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: