callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Uttråkad

Kategori: Allmänt

Japp, nu är jag totalt uttråkad. Jag antar att det blir rätt trist att sitta hemma i längden.
Jag kontaktade ett nytt jobb idag och hon lät väldigt positiv så förhoppningsvis får jag jobba där. Vi får se.
Annars har jag varit ute och träffat en gammal bekant idag. Té på Soho, praliner på Steinbrenner & Nyberg och sedan sushi. Jag är fortfarande hungrig och sötsugen så inåt helvete. Tror bestämt att det är något seriöst fel på mig.
Ska nu skriva ett e-mail till det jobbet jag söker nu och sedan ska jag  fixa lite här hemma och läsa lite. Mina kvällar börjar typ vid 21.00 då jag går upp så sent.
Är väldigt sugen på att baka, både julbak och vanligt bröd. Ska se vad jag har hemma och vad det kan bli. Är sugen på att baka ett sådant bröd med frukt och nötter i som är så gott men det är nog ganska komplicerat med 1001 ingredienser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: