callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tråkblogg

Kategori: Allmänt

Hallå pojkar och flickor!
Jag känner att min blogg lider av att jag lever så tråkigt just nu.
Idag tex har jag gått upp, lagat mat till matlådor ( pastasås med kassler, yum!) och promenerat till jobbet. Sedan jobb i ca 6 h (kort pass) och promenad hem. Ni förstår det är mest jobb och inte så mycket annat just nu.
Kände mig duktig idag med 2 promenader på 40 min var. 
Nästa vecka ska jag iaf träffa kompisar några dagar och bla gå på julfika med mina gamla klasskompisar. Men den här veckan är det helt dött. Tror inte ni vill se en bild till på vad jag har ätit el vilken film jag har tittat på. Haha!
Nä vi får hoppas på bättring. Just nu har jag fikat, lussekatt (er) och en kopp apelsinté, gott!
Är sjukt sugen på att baka äppel och kanelmuffins men jag tror inte man ska sätta igång med bakning så här sent.
Imorgon ska jag till Sahlgrenska för första gången och leka läkarsekreterare. Hoppas det är roligt!
Okidok! Vi hörs hör ni!
 
Är det så här man ska se ut som sekreterare???
 
 Jag kommer snarare se ut så här!!!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: