callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tidig morgon

Kategori: Allmänt

Helloooo!
Idag vaknade jag 5.45 och begav mig till sjukhuset för lite jobb.
Det var en ganska trevlig dag förutom att det alltid är stressigt på den avdelningen så man kan inte fråga särskilt mycket och får sköta sig själv. Det kan vara lite jobbigt när man är ny, men det gick fint.
Slutade vid 16.00 och begav mig hem. Fattar inte hur folk kan jobba heltid med såpass tunga arbeten som dessutom börjar så tidigt på morgonen. Jag blir ju helt slut. Längtar inte särskilt mycket till framtiden och heltidsjobb faktiskt.
Väl i stan gick jag förbi stadsbiblioteket för att lämna tillbaka några filmer jag hade lånat. Kom hem med 4 nya movies och 3 böcker. Nu ska jag ligga i min soffa resten av kvällen och softa.
Bjöd mig själv på lite sushi också, det kände jag att jag förtjänade!
Vi hörs!
 
Underhållning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: