callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Suck....

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Idag är jag opepp. Ute är det mörkt och grått och jag känner verkligen inte för någonting alls. Jo ett lugnt fika el film el bara träffa en kompis.
Nu är jag bjuden på födelsedagsfest ikväll med fullt ståhej, det ska drickas drinkar och gås ut. Det ska bli skönt att träffa vännerna men jag är som sagt opepp just nu.
Mest sur är jag nog på jobbet. Fick ett sms imorse om ett arbetspass imorgon. Jag tackade ja direk men ändå gick jobbet till någon annan. Aldrig har jag ogillat något jobb så här mycket. Deras framförhållning är noll och man kan aldrig planera något i förväg för de hör av sig en dag i förväg el samma dag.
Sedan får man ju inget jobb ändå. Var anmäld som intresserad av att jobba hela veckan som gick men nada. Till veckan får jag ta tag i det och försöka hitta något annat för det här går ju inte.
Nu är jag dessutom pank och det är kanske därför jag är så opepp på fest. Man vill ju gärna ha något snyggt att ha på sig och att gå ut och klubba kostar ju en del.
Ok, nu känns det som att jag har gnällt tillräckligt. Och jag vet det är bara i-landsproblem men just bristen på jobb är ju ganska jobbigt. Ska bli skönt att bli färdigutbildad och aldrig behöva vara utan jobb igen.
På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: