callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Party

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår var jag och Johan ute. Det var rätt spontant för jag var så sugen på att gå ut och dansa.
Jag är dessutom pank vilket inte gjorde det hela lättare. Vi körde lite mat och vin hemma och sen skyndade vi oss  till avenyn för att slippa betala inträde. Excet var målet men där öppnade de först 22.00 med inträde så det fick bli Lounge. Hamnar alltid där av nån anledning.
Det blev en bra kväll, mycket folk som vanligt och jag tycker om inredningen där. Skönt med flera våningar, lugnare på de andra våningarna än där dansgolvet är och hyfsat med platser att sitta om man vill det.
Det blev en del dans men ingen helkväll ioma vi var ute så tidigt. Drog hem runt 2.00 vilket kändes lagom.
Idag är en sådan lite långsam dag. Jag har varit uppe och käkat frukost men så mycket mer har det inte blivit. Det känns som en riktig mysdag. Ska bädda ner mig i soffan med en bra bok.
Det är lite saker som bekymrar mig just nu men som jag inte kan gå in på. Alltid har man något att tänka på här i livet.
Ha en kön lördagkväll så hörs vi!
 
 
Vin och mat
 
Skål!
 
Softar innan dansgolvet
 
Mysig inredning
 
Stackars zebra!
 
Ännu mer av den coola inredningen
 
Schkåll!
 
Känner mig som hemma!
 
På dansgolvet
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: