callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Saker jag har gjort idag:
 
Gett upp efter att ha väntat på vaktmästaren i över en vecka.Tog saken i egna händer och skruvade ner den där blinkande lampan som satt i plafonden i taket. Det är skithögt upp och jag är ohändig men efter att ha skruvat ner skiten var jag så NÖJD.
 
Lagat kycklinggryta med ris och även kokat kikärtor som ska bli hummus. Mums!
 
Sett en film som heter Greenberg. Skitkonstig men ändå bra.
 
Satt igång brandlarmet när jag poppade popcorn.
 
Brutit min 10 dagars sockerstopp. Jag har tidigare varit så seriös så jag tom vägrade födelsedagstårtan som bjöds på i helgen. Idag åt jag några småkakor och ska fortsätta min sockerstrejk imorgon.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: