callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

oj oj oj

Kategori: Allmänt

Hej!
Oj vad förvirrad jag är nu när det gäller jobb. Var på bemanningen jag jobbade för innan som servar främst olika boenden för personer med psykiska funktionsnedsättningar. De vill gärna skola in mig på fler boenden. Och från sjukhuset skickar de sms med kort varsel och vill att man ska in. Och jag har fått några nummer av en kompis angående läkarsekreterarjobb. Vad ska jag göra? Vet inte vad jag ska fokusera min energi på för bästa utdelning. Hoppas det styr upp sig snart.
Ska snart till min gamla arbetsplats och hälsa på. Kul att träffa kollegorna eftersom jag inte varit där på ett bra tag. De är så snälla. Där har jag jobbat 4 somrar och mycket helger och högtider.
Sov inte så mycket inatt så nu är jag lite trött.
Vi hörs!
 
 
Jag när jag inte vet vad fasen jag ska göra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: