callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lugna fredag

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Idag var jag på Sahlgrenska och lämnade in ett gammalt papper med underskrifter. Nu är jag helt ikapp med plugget och får börja igen i vår. Det ska bli skönt, att ha något vettigt att göra och stadig inkomst.
Jag promenerade hem från sjukhuset och pratade i tel med en vän hela vägen.
På kvällen lagade jag en kycklinggryta Persian style med saffran och gurkmeja. Den blev faktiskt bra. Jag gillar att laga mat. Johan var här och käkade middag och sedan såg vi världens sämsta film Sökarna från 93. Fyfan, sämre film får man leta efter.
Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite i en smårolig bok som heter "Hello kitty måste dö".
Imorgon ska jag jobba ett mördarpass på 24 timmar med sovande jour på mitt gamla jobb. Det ska bli roligt för jag har inte jobbat där på ett år.
Vi hörs!
 
 
Världens sämsta film. Se den inte!
 
Så glad man kan vara!
 
 

Kommentarer

  • Annsofi säger:

    Oj, det var ett långt pass! Hoppas du får sova lite mellan sökningarna :)

    Svar: Tack fina du! Jag somnade kring 3 och sov till ungefär 7. Det funkade ändå! Jättekul att du läser bloggen! :)
    Nasha

    2012-11-24 | 16:21:53
  • Annsofi säger:

    Tycker att du skriver bra så det är kul att läsa! Dock är jag inte så bra på att lämna spår efter mig... Men ibland händer det!

    Svar: Tack Annsofi! Det betyder mycket för mig att du tycker om det jag skriver! :) Gillar dina kommentarer med! Kram vännen
    Nasha

    2012-11-26 | 17:46:39

Kommentera inlägget här: