callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lat fredag

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har min totalt lata fredag passerat. Jag har förutom träningen imorse inte gjort många knop.
Har iofs tvättat 6 maskiner och det tog hela kvällen. Förutom det har jag faktiskt bara sett på min favvoserie In treatment där  terapeuten själv går i terapi för tillfället. Hur spännande är inte det? och så har jag läst i Änglamakerskan av Camilla Läckberg. 
Tre olika vänner ville hitta på saker ikväll men jag kände att det var så extremt skönt att bara vara hemma. Ibland är det mumma att ta det lugnt och umgås med sig själv. Dessutom är vädret föga lockande ute så jag stannar gärna hemma en kväll som denna och myser. Skönt att slippa sminka sig och ge sig ut i kylan helt enkelt.
Änglamakerskan, den var helt ok och spännande men jag tycker det var lite för många trådar och uppseendeväckande grejer som pågick samtidigt för att rymmas i en enda deckare. Den blev lite för spretig för mig. Själva spänninguppbyggandet var ok men sen var lösningen på gåtan lite platt. Med andra ord inget mästerverk men helt ok läsning.
Nu ska jag snart lägga mig och sova.
Vi hörs!
 
 
Min lugna fredag
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: