callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Zzzz.....

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag somnade kring 2.00 inatt och vaknade 6.00 imorse så nu är jag lite trött. För övrigt hade jag en jättebra dag på jobbet. Jobbade med en tjej som är en solstråle. Trevligt med snälla kollegor när man är på ett nytt ställe.
Efter jobbet blev det storhandling och sedan kom jag hem och åt en enorm sallad.
Sedan såg jag en urmysig film som heter Caramel. En riktig mysfilm som handlar om några väninnor som har en frisörsalong i Beirut. Supervacker arabisk filmmusik.
Gud vad jag längtar efter varmare breddgrader, inte så mycket vädret utan just atmosfären.
Imorgon jobbar jag kväll och ska försöka komma iväg till gymmet innan jobbet. Nu var det tyvärr flera veckor sen jag tränade, sådan periodare jag är!
Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig även om det är skittidigt. Jag är bara så trött.
Vi hörs!
 
Mums men gud vilken enorm sallad det blev!
 
Mysig exotisk film!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: