callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jag är med mynt

Kategori: Allmänt

Hej!
Traskade precis i regnet till avenyn för att växla in mina mynt. Lägger alltid undan mynten för att slippa ha en tung plånbok. Hittade en SEB bank på avenyn som har myntinsättning. Senare kom jag fram till att det finns en i Nordstan med, typ 50 m från mig! (Fail)
Hursomhelst kom jag till banken med regn droppande från ansiktet ( Note to myself: bye a f.... paraply!) men då krävs det förstås att man är kund på SEB vilket jag inte är.
Har haft Nordea sen jag var 14. Vad göra? Ju, jag traskade hem igen i regnet. Vad är det för tjafs? Har folk slutat ha sparbössor?
Man kan ju sätta in mynt på Nordea men det tar oftast 3 veckor innan man får tillgång till dem och det känns lite pinsamt att vandra in på banken med en påse enkronor. Blääääää
Nu är jag iaf hemma, ska laga mat och antingen träffa en polare ikväll el träna.
Hörs!
 
Nasha a.k.a Joakim Von Anka!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: