callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Gymmet!

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag släpade jag mig själv till gymmet. Hade bokat pass kl 11.00. Det var dock så skönt att ligga och dra sig i sängen imorse så det var nära att jag blev kvar där, jag tvingade mig själv upp i sista minuten. 
Det var skönt när jag väl hade vaknat dvs 30 min in i träningen. Det blev spinning 30min+ Core 30 min.
På väg till gymmet ser jag en affisch där Katrin Zytomierska kör en parodi på en SATS reklam.
Bruden är ju galen. 35 år gammal och skriver i sin blogg att hon inte fattar varför det är ok för kvinnor i Sverige att vara mulliga när det inte är ok utomlands. Hade det kommit från en 20 åring hade man ju fattat det men är man 35 så får man väl vara lite mer förståndig.
Dessutom kallar hon SATS reklamen för feministpropaganda, som om feminism skulle vara något dåligt. Get a grip girl!
Det var supetkallt ute idag så nu börjar det nästan kännas som vinter.
Ikväll ska jag förmodligen ut på afterwork som en kompis styrt upp. Det ska bli kul. Annars ska jag försöka ringa några samtal och styra upp lite här hemma.
Ha en fin fredag!
 
Nämnda reklam som Katrin tydligen retade upp sig på. Det är ju skitbra att SATS välkomnar alla typer av motionärer.
 
Korkad!

Kommentarer

  • Setareh säger:

    Hon var fan fet som en panda själv för bara något år sen bara för hon haka på LCHF truppen och lyckades bli smal tror hon att hon är född smal, blond och dum i huvudet, inte nog med det så matar hon sin lilla son utefter LCHF och har alltid gjort. Hon ska vara mamma alltså, stackars unge.

    Svar: Lite läskigt ja! :S
    Nasha

    2012-11-09 | 15:36:52

Kommentera inlägget här: