callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

girly sleepover

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår hade jag och en kompis tjejkväll med sleepover. Det blev mycket snack, såg en film och gick och la oss efter kl 4.00 så det var en riktig uppesittarnatt.
Nu har vi gått upp och käkat frukost och hon gör sig iordning för att ge sig iväg. Mer sleepovers till folket, det är liksom inget man gör längre.
Jag har inget  jobb idag heller så tänkte maila några människor som jag måste maila och fixa lite inför kvällens tjejmiddag hos en polare.
Jag kör sockerdetox denna veckan. Inget godis, kakor etc. Igår var det lite svårt att låta bli just kakorna men jag är riktigt bestämd.
Man får ha sockerstopp ett tag för att tappa sockersuget och bryter man det får man börja från början. Hittills har jag varit duktig iaf.
Ha en bra dag!
 
 Välkommen hem till mig!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: