callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Filmkväll

Kategori: Allmänt

Hej!
Kvällen blev en äkta filmkväll.
Käkade först middag med min tjejkompis och sen såg vi på En igelkotts elegans. Jag hade läst boken som var väldigt bra. Filmen var också helt ok.
Sedan åkte hon hem och Johan kom hit. Vi såg på filmen Pianisten. Den var lite för lång och långsam för mig.
Både filmerna lånade jag på stadsbiblioteket 300 m3 som ligger alldeles i närheten. Det går snabbare att låna där än att gå till en videobutik och är dessutom helt gratis. Prefekt! 
Nu är det typ läggdags men jag är inte särskilt trött.
Ska lägga mig och läsa lite i boken vi har valt till vårt nästa möte i bokklubben. How to be a woman, riktigt bra val av Lisa!
Ha det bra så länge!
 
 
Middag, lax, rotfrukter i ugn, tzatziki. Enkelt och gott!
 
Tea time!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: