callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fest

Kategori: Allmänt

 
Hej!
Som jag skrev igår var jag totalt opepp på fest. Men jag tog mig dit och det blev en himla bra kväll. Jag orkade tom med utgång!
Det var en kursare/kompis som fyllde år. Hon är fenomenal på att fixa fest. Hade massa goda snittar och köpt in olika spritsorter så vi kunde göra drinkar. Dessutom var hennes kille och hans kompis bartenders och blandade drinkarna vi ville ha under kvällen.
Senare gick vi ut i ösregnet och tog oss til Yaki da. Sjukt mycket folk ute och vi fick köa ca 1 timme, lite segt. Men väl inne var det bra stämning även om det var lite FÖR mycket folk. Jag stannade till tre ungefär och dansade innan jag trippade hem. Så sjukt skönt att ha gångavstånd hem från Avenyn.
Det är kanske de kvällarna man inte har så höga förväntningar på som blir bäst?
Idag är det en lugn söndag. Vädret är lika grått som igår tyvärr. Jag gick upp ganska sent och nu ska jag bara pyssla hemma lite innan bion ikväll. Ska se Skyfall alltså senaste Bondfilmen med Johan. Det blir kul.
Ha det!
 
Jag innan festen igår
 
Bellini
 
white russian
 
Shot
 
 cosmoplitan
 
Daquiri
 
Mojito
 
Skål!
 
 Obligatorisk uppställning
 
 Rolig idé
 
 Mums
 
Killarna gjorde drinkarna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: