callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Bad teacher och Sleazeballs

Kategori: Allmänt

Hola!
Läget? Här är det lugnt. Sista lediga dagen innan jag börjar jobba järnet. Kommer inte ha mycket fritid framöver eftersom jag har tackat ja till 2 olika extrajobb men det blir nog bra.
 
Jag var till bibban idag och tittade bland deras filmer och blev förvånad när jag såg att de hade filmen "Bad teacher" med Cameron Diaz som jag har velat se länge. Hon är bara så grym, man blir glad bara av att se henne. Så den filmen lånade jag.
Den var ok, rätt rolig men inte super. Jag ger den en 6:a utav 10. Nu har jag iaf sett den.
 
Annars har jag varit hos frissan idag och fixat mitt face (ögonbryn etc) så nu ser jag ut som en människa igen. 
Jag älskar min frisör, hon är strax under 50 år och ett energiknippe. Hon har alltid massor med kunder, jobbar ensam och är så himla positiv varenda gång jag träffar henne. Hon har dessutom en åsikt om allt och man kan diskutera allt mellan himmel och jord med henne. 
Jag har gått hos henne i säkert 3 år och kommer fortsätta med det.
Salong Damon på Vasa Kyrkogatan. Billigt är det dessutom.
 
Till middag gjorde jag en god sallad, jag var så bra att göra sallader förr men inte gjort det på ett tag. Det är ju gott, nyttigt och går superfort att göra. Lussekatterna jag åt efteråt till en kopp te var mindre nyttiga!
 
Jag ska klaga över en sak tänkte jag. Killar som är sjuka i huvudet. Tyvärr dyker det upp sådana då och då.
Idag kontaktades jag på facebook av en gammal räv. Han är veterinär och säkert en bit över 40 år. Jag vet att en tjejkompis till mig var ute med honom en gång och att hon i sin tur kände folk som han hade dejtat.
Han skrev till mig att han sett mina bilder och de var fina och han ville veta mer om mig. Facebook är liksom ingen dejtingsajt så lägg av! Jag blir upprörd men bryr mig inte ens om att svara. Orkar inte med sådana typer.
Japp, det var det om sliskbollar på nätet. Se upp tjejer!
Nu ska jag fortsätta softa innan jag ska lägga mig och vila för sen blir det 7 dagars jobb inklusive ett mördande nattpass.
Vi hörs!
  
Hade velat se den länge!
 
Middagen
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: