callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Afterwork

Kategori: Allmänt

Hej!
Ikväll var jag på afterwork med några vänner och klasskompisar på Lounge. Jag har aldrig diggat konceptet och ikväll påmindes jag om varför . Det låter ju skitbra, man får mat och skitbillig alkohol. Men i realiteten står vad som känns som 1000 personer med jackorna på runt baren, det finns inte många sittplatser och man får stå och köa för maten, en wokad kycklingrätt i en liten låda som de flesta inte ens blir mätta på. Det är högt ljud så man måste skrika lite för att höra varann.
Allt som allt blev det ändå en rätt trevlig kväll och mest kul var det att träffa kompisarna.
Efter det träffade jag Johan som var i stan.  Vi tog en fika på gamla Tintin, vet inte ens vad stället heter nuförtiden.
Sedan blev det hem till mig och film, en riktig chick flick, Something borrowed. Konstig film, tjejen snodde sin bästa kompis fästman och sen blev alla lyckliga. Vad är oddsen för det? Det var iaf en trevlig kväll.
Imorgon är brunch och konstmuseet inplanerat. Ska bli nice.
Nu är jag jättetrött och har ont i huvet.
Hörs imorrn!
 
Jag och Carro på Lounge
 
 

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Kul att se dig iaf! Fika/middag snart tycker jag :)

    Svar: Ja det var faktiskt kul. Absolut, jag ska styra upp middag snart. Kram
    Nasha

    2012-11-10 | 10:42:24

Kommentera inlägget här: