callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Vardagsbus

Kategori: Allmänt

Hej! Jobbade idag 8.00-16.30 på Akuten på Sahlgrenska. Fick skrivet 30 journalanteckningar idag, en fler än sist!
Efter jobbet var jag hemma en sväng innan jag drog ut och fikade med Johan.
Vi var på Le pain på Engelbrektsgatan. Mysigt och inte så mycket folk så sent. Där satt vi och snackade i ca 2 timmar.
Jag kom hem precis. Ska hoppa in i duschen och sedan in i sängen. Ska upp och jobba imorgon med.
Lite busigt att ha jobbat 6 dagar i rad och sitta på café till kl 22.00 när man ska upp tidigt imorgon igen. Trött är jag men lite kul får man ha.
Idag fick jag skriva journal på Röda patienter. Alltså sådana som kom in på traumalarm. Folk kör av vägen el krockar pga väglaget.  Var försiktiga ni som är ute och kör!
Vi hörs!
 
Påbyltade
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: