callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tillbaks i GBG

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är jag hemma i GBG igen efter julhelgen i Värmland. Känslan varenda gång när jag stiger av tåget i Göteborg, ah, denna staden har verkligen blivit hemma. Mysigt!
Tåget var förstås mer än 1 timme sent men mig gjorde det inte så mycket, hade inte direkt bråttom.
Det var mysigt i Värmland och en jul man kommer komma ihåg. Så mycket roligare nu när Sebastian finns än innan faktiskt. Mysigt att hinna umgås med mamma med.
Såg i Kupé (tidningen på tåget) att de har en utställning med Strindberg på konstmuseet här i GBG. Jag höll på att ramla av stolen av glädje. Har blivit väldigt intresserad av honom på sistone. Får se vilken stackars kompis jag ska släpa med mig på det! Hihi!
Nu ska jag varva ner lite med en film el bok för sedan måste jag sova, jobb 9.00 imorgon. Blir nog bra! Juldagen har aldrig varit en utekväll för mig.  
Vi hörs!
 
 
Julhälsningar från Tomtemor!
 
 
Playing around.....
 
 
Åh en julklapp!!!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: