callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Slagit in julklappar!

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag slog precis in alla julklappar. Gud vad mysigt det är. Man känner sig givmild plus att man blir glad av alla roliga julklappspapper. Jag råkade ha 4 olika julklappspapper hemma från tidigare år. Bra att kolla efter så man inte springer ut och köper nytt i onödan. Tycker det blev bra även om jag verkligen inte är något proffs på att slå in presenter.
Ska bli jättemysigt att träffa mamma och lillebror. Honom saknar jag rejält eftersom jag inte träffat honom på hela 3 månader. Det är dessutom mycket roligare att fira jul när det finns småbarn med.
Hoppas alla blir glada!
Vad tycker ni, är det roligare att ge el få klappar? Jag kan nog ine välja. Det är kul  med både och, som sagt jätteroligt att ge för man känner sig snäll och får se de man ger bli glada, och få klappar är ju också superkul för man känner att någon har ansträngt sig för ens skull och man känner sig uppskattad.
Njut nu av julen! Det ska jag också göra när jag kommer till värmland imorgon efter många om och men.
God jul!
 
 
Hittade 4 olika rullar julpapper här hemma.
 
 
Mina julklappar.
 
 
Älsklingen öppnar en julklapp, förra året.
 
 
Ska bli så kul att träffa lilla ponken imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: