callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ledig dag och rosa bloggar!

Kategori: Allmänt

Ahoy!
Hur är läget? Med mig är det bara bra. Äntligen en ledig dag och jag har sovit ut ordentligt, wonderful!
Det är sån jäkla julig stämning, snö och kallt ute och julpyntat överallt, I love it!
Idag har jag faktiskt en del att göra, ska till mitt jobb nu och hämta min mobilladdare som jag glömde där. Sedan ska jag gå och träna lite och i eftermiddag ska jag umgås med lite folk. Det blir nog en bra dag! Och bäst av allt är att jag börjar jobba sent imorgon och får därmed ännu en sovmorgon! Yippy!
 
Det här med tjejbloggar btw!
Jag bloggar ju tydligen på en sida där de flesta skriver om mode och kläder men överlag så tycker jag att de allra flesta tjejer som bloggar har just mode/smink/ kläder som huvudtema. Sedan har alla dessutom ljusrosa designs så att man knappt ser deras text.
Rosa i all ära, jag har också haft min rosa period men att alla bloggar ska se likadana ut är ju tråkigt. Dessutom vet jag inte vad det säger om tjejer som grupp när precis varenda en har kläder som främsta hobby. Är vi så utseendefixerade el är mode bara något att piffa upp vardagen med?
Nä, fler seriösa bloggar tack!
Man kan faktiskt bry sig om en hel massa andra intressanta saker som tjej än just kläder och utseende.
Vi hörs! Ciao!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: