callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Kaos

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var jag ledig. Sov länge. Överlag har jag varit ganska trött och nere de två senaste dagarna. Vet inte om det är kylan el att jag har jobbat så mycket.
Jag bestämde mig för att göra något vettigt av dagen och rev ur hela bokhyllan för att ordna där. Halvvägs blev jag överväldigad.
Jag har säkert tio pärmar som enbart är för en kurs, internmedicin. Ska till källaren med allihopa så jag får plats för nya pärmar när jag börjar plugga igen i vår.
Sedan var det massa lösa papper och skit som ska ordnas.
Som tur var kom Johan förbi och vi slog följe till Frölunda.
Jag hälsade på min kompis Setareh som ska till Iran i hela 3 månader. Som vanligt var det skitkul hos henne, vi satt och snackade. Det är dock så sorgligt att säga hejdå speciellt när det är för så lång tid. Men hoppas hon får en fin resa.
Nu är jag hemma igen och det är fortfarande lite kaos här efter min reorganisationsförsök. Får fortsätta med det imorgon.
Imorgon kväll är jag bjuden på en födelsedagsmiddag. Blir nog skitkul.
Nu sova snart!
Vi hörs!
 
 
Innehållet i min väska, inte ett dugg glamoröst
 
 
Projekt ordna i bokhyllan, buhu!
 
 
Nycklar utan lås! Vågar jag kasta?
 
 
Johan färdas i brunt skinn och gubbkeps
 
 
Jag kommer sakna dig!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: