callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Idag

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är dagen efter ryggskottdebuten. Det känns faktiskt redan mycket bättre och jag ska jobba imorgon bestämde jag mig för. Ska jobba ett dygnspass och det hade varit omöjligt för de att hitta någon annan att ta passet med så kort varsel. Så jag får stå ut med en lite ond rygg.
 
Idag bestod av lite fönstershopping. Gick bara i några affärer på Kungsgatan och jag måste säga att jag verkligen inte är imponerad av årets mellandagsrea. Det finns ju knappt något vettigt där.
Sedan tog vi en fika med Johan och Filip och pratade igenom nyårmiddagen, vem som ska köpa vad osv.
Det verkar fixa sig fint och Filip som ska vara värd har bra koll. Som control freak blir man ju lite ororlig och vill veta att det blir bra men nu är jag lugn. Champagne och biljetter till Push för utgång är också inhandlade.
 
Nu har jag lite pluggångest fastän plugget inte börjar förrän 14:de januari. Känner att jag behöver fräscha upp mina kunskaper lite. Ska plocka fram mina böcker och kolla lite nu när jag har tid.
Vi hörs gott folk!
 
 
Kungsgatan en grå mellandag
 
 
Det lilla jag köpte på rean
 
 
Fika på Ahlströms på Korsgatan som tydligen är så gammalt som från 1901, trevligt och gott!
 
 
 Johan
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: