callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Frosseri och mys med lillebror!

Kategori: Allmänt

Hej alla!
Nu är jag i Värmland! Åkte med tåget och satt mittemot ett riktigt original. Tom de konsiga ska ju åka till sin släkt på julen. Hehe!
Blev hämtad i Kil av min mamma och morbror som var på besök. Åkte hem till ett stort dukat bord med svensk och kinesisk mat. Min morbrors fru som är kinesiska tar alltid med sig god mat när hon kommer på besök.
Julfrosseriet har redan startat. Sedan var det massor med godsaker i form av choklad, dadlar, torkade fikon etc. Nam nam.....
Nu har gästerna åkt och det är bara vi kvar. Jag har förresten fått mysa massor med Sebastian. Han tyckte tydligen att jag var rolig att leka med idag. Vi lekte med hans bilar och så har vi suttit i soffan och kollat på hans favvoklipp på grävmaskiner och sopbilar på Youtube. Småkillar har verkligen konstiga intressen!
Nu är jag rätt trött. Planerar en promenad imorgon i vinterlandskapet här. I Göteborg hade vi ingen snö, här är det en hel del snö och dessutom rätt kallt.
Ok gott folk,god jul på er och vi hörs!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: