callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sista dagen

Kategori: Allmänt

Hej! 

Idag hade vi vår sista dag på vår 2 veckors period av sparsamhet. Det gick sådär. 

Lillan har behövt en ny cykel och nu hade XXL lite rabatt på cyklar så hon fick en ny cykel för 3600 kr. 

Jag var på gymmet och efteråt ramlade jag in på plantagen. Det var länge sedan jag köpte växter. Jag fastnade för 2 st som fick följa med hem för 140 kr. Jag har velat ha petunior länge och den andra var bara så fin. 

Jag tror det blir bra för oss med återkommande 2 veckors perioder av köpstopp så gott det går. 

Ha nu en fin måndag imorgon så hörs vi! 

(null)Lillan med sin nya cykel 

(null)
Mina nya växter 

(null)
Sticklingen i mitten fick jag faktiskt gratis idag efter att ha erbjudit byte först 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: