callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sista dagarna

Kategori: Allmänt

Hej! 

Nu är vi inne på näst sista dagen av vår sparsamma 3 veckors period. 

Idag hade vi lunchgäster och bjöd på kött och lax. Det var en trevlig stund ihop med kompisarna. Innan lunchen åkte vi och storhandlade för 1300 kr. 

Jag var ledig i torsdags och åt faktiskt frukost ute. Det gick på 144 kr på Espresso house och jag var inte imponerad av deras utbud. Tyvärr har Farsta ont om mysiga caféer. I veckan fick jag köpa SL kort för att kunna ta mig till jobbet. Det gick på 970 kr. Jag köpte också tågbiljetter till mamma som ska komma och hälsa på oss för 720 kr. 

Häromdagen handlade jag på apoteket för 200 kr. Både medicin och schampoo. 

Igår betalade jag 34 kr för parkering. 


Jag tycker vi har skött oss bra. Jag har inte shoppat något på 3 veckor förutom strumpor till barnet och vi har inte köpt hämtmat en enda gång. 

Vi hörs! 

(null)Frukost på Espresso house för 144 kr 

(null)

Idag hade vi kompisar över på lunch. Noomi hugger in på fikat. Det är både godare och billigare att baka något istället för köpefika. Idag hann jag tyvärr inte med bakning. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: