callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Katastrofal Sparvecka

Kategori: Allmänt

Hej! 
Den här första snåla veckan gick verkligen dåligt. Jag trodde vi hade mat hemma men vi har behövt handla mat dagligen. Alltså har vi småhandlat det som behövts för dagen. Jag tror vi kommer behöva skriva en matlista, handla och sedan hålla oss till det vi har hemma. 
Jag och lillan var och badade idag vilket kostade 130 kr inklusive ett lås. 
Det värsta är att jag kunde inte stoppa mig själv från att beställa kläder från H&M igår. Jag har en grej att jag köper avslutningsklänning till Noomi långt i förväg inför sommaren. Jag väljer en färg och letar efter passande plagg. Det är lite av en tradition. Jag hade lagt några klänningar i min korg på H&M:s hemsida och igår klickade jag hem dem. Det kom ju med lite annat också så klart. Fastän jag hade ett presentkort och 50 kr rabatt gick det på 2300 kr. Jag kommer inte behålla allt och det var enbart kläder till Noomi. 
Ja jag får helt enkelt försöka bättra mig nästa vecka. 
Vi hörs! 

(null)
Förra årets avslutningsklänning matchade blommorna utanför oss, den köpte jag också på våren 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: