callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Vecka fyra av fem

Kategori: Allmänt

Hej! 

Jag är på vecka fyra av min semester. Sammanlagt ska jag vara ledig fem veckor och känner att det verkligen är tillräckligt. 

Jag har haft en riktigt bra semester hittills. Det var skönt att börja med en vecka på Gotland för att få igång semestern ordentligt. Sedan följde någon vecka hemma där vi hade lite saker bokade, mest möten och praktiska saker. Sedan åkte vi på en resa till Värmland rätt så spontant och det blev så lyckat. 

Vi var hos min sambos föräldrar i deras sommarhus 2 dagar. Vi hann umgås, göra utflykter och bada. Sedan lånade vi deras hus 2 dagar medan de själva var kvar i sommarhuset. 

Vi träffade min mamma med familj och hann även träffa 2 olika vänner med familj. 

Det är så intressant att vara på semester. I Värmland tyckte jag att vi såg en ny badplats ungefär varje 15 min när vi var ute och körde bil kors och tvärs. Det finns helt enkelt mycket att se i vårt avlånga land. 

Imorgon ska jag ha en återförening med min frisör som har varit bortrest i flera månader. Sedan tänkte jag ta med barnet till Gustavsbergs badhus som jag velat ta med henne till i minst 1 år. 

Nästa vecka är jag och barnet hemma själva så det lär bli en del aktiviteter. 

Ja det har varit en fin semester och jag hoppas det fortsätter så. 

Hoppas ni alla har en fin sommar! 

Vi hörs! 

(null)
Bad i Molkomsjön

(null)
Fika hemma hos min mamma 

(null)
Min lillebror och vår dotter flaskmatar lamm 

(null)
Jordgubbsplockning 

(null)
Jag och älsklingen åkte till Dalarö 

(null)
Moi i Visby 

(null)
Midsommar i Lickershamn på Gotland 

(null)
Blå lagunen, Gotland 

(null)Skansen med vänner 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: