callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jag har skött mig

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag har haft en fin dag idag. Kortare dag på jobbet och sedan ett besök på gymmet. 
Jag har inte hunnit spendera några pengar Idag vilket ju är bra. 
Igår var vi och storhandlade för ca 2000 kr vilket tillhör en av våra dyrare handlingar. Nu är kyl och frys tämligen välfyllda. 
Min sambo verkar ha missförstått det här med sparveckor för idag har han beställt hem en eltandborste i dyraste laget. Jag tror faktiskt han ansträngde sig för sist köpte vi 2 eltandborstar för mindre än hälften av samma summa. 
Till hans försvar så är han väldigt noga med sin tandborstning och är den som borstar tänderna längst tid här hemma. Nu ska han kunna se i en app hur länge han borstar. Jag tycker personligen att det är överdrivet att lägga mer än några hundralappar på en tandborste men vi tycker olika där. 
Vi får fortsätta styra upp den här sparperioden som spårade ur redan innan den hann börja. 
Vi hörs!  

(null)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: