callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Söndag, måndag och tisdag

Kategori: Allmänt

Hej! 

Jag tänkte fortsätta min redogörelse för våra utgifter. I helgen var vi riktigt duktiga och åt rester el det vi hade hemma. Så vi köpte inget. I måndags var vi och storhandlade mat. Det hamnade på 2070 kr som är dyrare än vanligt. Jag köpte några varor med nedsatt pris och hoppas nu att vi nästa vecka ska kunna nöja oss med enbart stödhandling. 

Igår var jag och barnet i Farsta centrum då jag skulle rösta. Jag hade lovat henne att köpa glass. Vi sprang på en av hennes favoriter från klassen med föräldrar och syskon. Alla barnen ville ha glass så jag bjöd på glass och dricka på Burger King och det gick på 124 kr. Mycket väl spenderade pengar då Noomi var så nöjd över att få hänga med sin kompis. 

Idag har jag varit hos tandläkaren för sista sessionen av min rotfyllning. Kalaset gick på 2700 kr. 

Ja nu fortsätter våra sparsamma veckor och jag ska hålla er uppdaterade. Jag har semester den här veckan. Försökte boka in lite träffar med vänner men det är bara ett par stycken som kunde ses. Idag ska jag äta lunch med en kompis i centrum. 

Vi hörs! 


(null)

En av middagarna i helgen, sallad bestående av det vi hade hemma. Gott och nyttigt. 

(null)Vi var på lotten och skördade ännu mer potatis. Vi är så nöjda med årets skörd. 

(null)
Vi tog fram alla barnets höst och vinterjackor för att se om hon behöver något nytt 

(null)
Lycklig tjej som sprang på sin vän 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: