callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tjaba

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Igår lyckades jag faktiskt gå upp kl 7 trots ledig dag. Det är antingen eller för mig, om jag inte går upp när han åker till jobbet sover jag bort stora delar av förmiddagen. 
Jag åt frukost och såg på tv, läste lite och somnade på soffan i 45 min. Sedan var jag ute på en längre promenad. Väl hemma lagade jag mat i sann hemmafruanda, själv skulle jag träffa en kompis för middag ute men sambon fick lagad middag när han kom hem.
Jag träffade min kompis på Liljeholmstorget för sushi och vi satt och snackade i 2 timmar. Hon är också läkare så vi har en hel del gemensamt och kan även prata om intressanta fall på jobbet fastän vi är inom olika fält.
Jag handlade mat och blev hämtad av sambon. Vi såg ett avsnitt av Band of brothers som han visar för mig och sen var det sovdags.
Idag var det värre med disciplinen och jag somnade om när sambon hade åkt. Vaknade sent.
Idag har jag inga större planer än att springa och laga mat. 
Vi hörs! 
 
Läser boken Hjärnstark om träningens effekt på hjärnan 
 
Delar av middagen igår
 
I väntan på kompisen Liljeholmstorget 
 
Frukost idag, äntligen hinner jag läsa lite i Läkartidningen 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: