callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fredag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Den här veckan var faktiskt småtuff. Inte för att jag hade extra mycket att göra utan för att jag var så otroligt trött. Jag hade svårt att ta mig upp på morgonen och en dag fick jag be om att gå hem tidigare, kröp i säng, sov till 19.30, gick upp för middag och sedan i säng igen. 
Jobbet har varit helt ok, idag jobbade jag över 1 timme vilket får kompensera för att jag har varit sen varenda morgon den här veckan. 
Roliga saker som hänt är att vi äntligen fick hämta vår bil. Jag får ge mycket kred till min sambo som fixade det mesta. Jag har inget körkort. Men nu har vi iaf en söt och bekväm peugeot. 
Igår bokade jag flygbiljetter till Alicante för juni. Vi har 2 veckors semester i juni och en av veckorna åker vi till Spanien. Jag har varit i Nice nästan varenda sommar på sistone så spanien blir lite omväxling. 
Jag har vårshoppat lite också, 2 klänningar och ett par skor. Kul när man får lite inspiration. 
Nu är jag precis lika trött som jag alltid är på fredagar, ligger redan i sängen och tänkte sova. Imorgon åker vi till Värmland för att hälsa på våra kompisar. Det ska bli kul. 
Ha nu en skön helg och vi hörs! 
 
Nya skor
 
Ny bil 
 
Turkisk mat på Isot kolgrill och meze i Farsta centrum 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: