callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

1week ago

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Har ni haft en bra helg? 
Jobbveckan som gick kändes låååång. Så i fredags var vi rätt slut. Jag var sugen på att äta ute så vi åkte till Liljeholmstorget och åt tapas. Det var nice. 
Igår pysslade vi lite mer med att stuva undan kartonger. Jag vet inte om vi är långsamma men det tar någon månad att komma på plats i en lägenhet. Stort minus är bristen på diskmaskin, vi har blivit tvungna att börja handdiska, fy.....
Idag har vi varit på Runmarö, första gången jag är ute i Stockholms skärgård. Det var jättefint väder. De anordnar ett lopp och sambon sprang halvmaran. 
Jag tittar på en serie som heter Shameless på Netflix. Någon som sett den? Rätt annorlunda serie, handlar om en familj som bor i slummen. 
Nu är iaf jag supertrött, imorgon väntar en ny jobbvecka. 
Ha nu en bra vecka! 
Vi hörs! 
 
Förra helgen var vi på Fotografiska
 
De har en stor utställning om hästar
 
Den här bilden fångade mig
 
Tapas på Fusion tapas Liljeholmstorget 
 
Igår bjöd sambon på pannkakor till frukost 
 
En fin orkidé vi fick av vänner har blommat igen 
 
Älskade sambon sprang en halvmara idag och slog sitt personbästa 
 
Runmarö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: