callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hej!

Kategori: Allmänt

Hallå! 
Jag är imponerad av att ni är inne och kollar fastän jag skrivit så sällan på sistone. 
Hoppas allt är bra med mina läsare! 
Jag har varit ledig från jobbet i 5 dagar, lite som en minisemester. 
I onsdags åkte jag till Malmö för att gå på kurs. Kursen var torsdag- fredag. Jag sov på hotell, kände ingen där och nästan alla andra var från stan så det blev ett par ensamma middagar på restaurang. Kursen var sådär, Etik för läkare. På fredag träffade jag en tjejkompis som bor i Lund, vi åt middag i Malmö och sedan åkte vi till Lund och några av hennes vänner. Det var kul att träffa lite nytt folk. på lördag åkte jag till GBGoch träffade ett gäng gamla vänner. Det var kul men blev allt som allt en något stressig helg. 
Idag har jag varit ledig, ska vara det varannan måndag framöver som jag önskat. Har hunnit med både tandläkarbesök och besök på vårdcentralen. Har haft ont i magen och allmänt krångel i 2 veckor så jag tänkte kolla upp det. 
Nu är det läggdags, ska bli skönt att få en något kortare vecka än vanligt. 
Ha det fint och vi hörs! 
 
Ensam på Elite Plaza i Malmö
 
Sjukt god tonfisk sandwich på Fagans i Malmö
 
Hotellfrukost
 
Kurspärm
 
Thaimat på Moose head i Malmö
 
Jessica 
 
Moi
 
Hos Jessicas vänner
 
Blev bortskämd med gofrukost hos Jessica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: